22 Ekim 2015 Perşembe

mucize...

  Hep Berilice , etkinlikler , oyunlar diyecek değilim tabiki.en nihayetinde bende bir kadınım.bundan 1 sene önce 83 kiloları görmüş tartıda baygınlık geçirmiş bir kadın:))

 1 sene önce herbalife isimli bir ürünle tesadüfen tanıştım.tanışana kadar da 5 yaşına gelen kızımdan kalma göbeğim diye kandırdım kendimi.ama değil kardeşim bildiğin göbek işte yemekten kaynaklı bir göbek.1 senedir  düzenli olarak ürünleri kullanmaya gayret gösteriyorum.sabah ve akşam yarım yağlı süte kattığım iki kaşık toz karışımı çalkalayıp içiyorum ohh miss.arada da yağ yakma özelliği olan konsantre çayımı içiyorum bol bolda su.aslında bir sürü soru ile aldım ürünleri nasıl kullanılıyor? zararı varmıdır? tok tutuyor mu ? kafamda deli sorular ama tanıştığım danışman bu konuda gayet tecrübeliydi ve beni tatmin eden cevaplar verdi sağolsun ve aldım. aldıktan sonra doktorada danıştım meğer doktorda zamanında zayıflamak için kullanmış bu ürünleri ve kullanabilirsiniz dedi daha da bi rahatladım ha bu arada ürünler aynı zamanda kilo almak istendiğinde de kullanılıyor.şimdi sizlere 1 yıl önceki halimi ve yakın zamanda çekilmiş halimi yan yana göstermek istiyorum.
 

1 yorum:

  1. gözle görülür bir değişim sedacım
    azmine hayranım maşallah

    YanıtlaSil