22 Ekim 2015 Perşembe

hayal gücü tavan yapmış anne:))

Hazır yazmaya başlamışken devamı gelsin istedim.birazda dün akşam ki etkinliğimizden bahsetmek istiyorum.can sıkıntımız olmasın diye evde ne etkinlikler ne etkinlikler aştım kendimi bildiğiniz gibi değil:)) patates baskısımı istersiniz ,ip baskısımı istersiniz ne sanat eserleri çıkardık kendimle gurur duydum desem yeridir.akşam ki etkinliğimize gelirsek evimize gelen karton bir kutudan 4'lü ocak ve evyeden oluşan bir tezgah yapmışım ki akıllara zarar.oynaması ise bana bile çok ama çok eğlenceli geldi.berille bu akşam o mutfakta ne müşteriler ağırladık restoranımızda.


 
işte gayet kolay ve herkesin yapabileceği malzemelerle sıfır parayla yapılmış bir bedava mutfak.evde çocukları eğlendirmek için yapılabilecek güzel bir oyuncak tavsiye ederim.bir çocuk doğurmuş tavsiyede bulunuyor demeyin canım hemen:))kutuya cd leri yapıştır 4' lü ocak olsun.kullanmadığımız bir süzgeçide evye yapıverdik oraya herhangi plastik bişeyde konulabilir işte bu kadar diğer aksesuarlar tamamen isteğe bağlı.
 

3 yorum: