28 Mart 2015 Cumartesi

TİTANIC OTEL ÇOCUK KULÜBÜNDE YILBAŞI PARTİSİ

   BERİL 3 yaşına yaklaştığında hala doğum kilolarım adı altında bir grup yağ ile yaşamaya o kadar alışmıştım ki zorlandığımı ancak idrak ettiğim bir dönemde Titanic otel'in spor salonuna yazılıp profösyenel bir yardım almaya karar verdim.Aslında doğum kilosu falan değil itiraf ediyorum ne geldiyse başıma yemek yemeyi sevmemden geldi gece gizlice  nutella kavanozuyla buluşmamıza hiç girmiyorum bile...doğum yapıp 1 ay sonra hiç doğum yapmamış gibi dolaşanları gördükçe hırsımdan yedimde yedim.( hırsımdan yani başka bir art niyet yok )

   İşte bu arada BERİLİCE 'de Titanic otelin çocuk kulübü ile tanıştı.Aslında kalabileceği anane ve babannesi olmasına rağmen daha küçük yaşlardan beri kimseye bırakmayıp ,  heryere götürdüğüm için çocuk kulübü bu anlamda çok iyi geldi hem benimle oluyor hemde benden ayrı ama mutlu vakit geçiriyor bende spor yapıp kendimle başbaşa kalabileceğim bi kaç saat geçirebiliyordum.işte bu güzel anlardan bi kaç kare...



 Bir Maşallah'ınız varsa başımızla beraber kabul ederiz...

1 yorum: