28 Mart 2015 Cumartesi

berilice ve annesinden merhaba

Herkese merhaba ;

 1981 yılında İstanbul Durusu ( Terkos) da doğmuş ve büyümüş , Zeytinburnu İhsan Mermerci Lisesi ve ardından Karadeniz Teknik Üiversite' si makina -resim-kontrsrüksoyun bölümü mezunu ama şu anda mesleği sadece annelik olan çooookkk sevgili BERİLİCE 'NİN annesi Seda EKMEN yani ben kızına özel bir anı bırakmak üzere blog yazmaya karar vermiş bulunmaktayım...
  Yaklaşık bir 10 senelik çalışma hayatı sonrası 2010 Kasım ayında  kızımı kucağıma aldıktan sonra iş hayatımı noktalayıp kızımı kendim büyütmeye karar verdim.Kimine göre ' iyiki ' kimine göre ise ' ne yazık ' denilebilecek bir karar olduğunu çok iyi biliyorum.Bu kararın doğru verilmiş bir karar olduğunu artık daha iyi anlıyorum.

   Benim güzel kızım neredeyse artık 5 yaşında. birlikte gezmeler , tiyatrolar ,sinemalar , alışverişler ( babadan gizli :)) artık bana daha bir güzel gelmeye başladı onunla.İzlediğimiz belki bir korku yada aşk filmi değil cındırella ,  arı maya ama olsun o gülüyor , mutlu ya dünya duruyor biz dönüyoruz ya gerisi boş...

  İşte bizim küçücük ama koskocaman dünyamız kısaca böyle umarım güzel paylaşımların olacağı kızıma ilerki yaşlarında hediye edebileceğim güzel bir anı olur...umarım hep güzel anılar biriktiririz.


SEVGİYLE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder