22 Ekim 2015 Perşembe

bademle buduk' a dair...

   Blog yazarı olmaya  aday olup senden bahsetmesem olmazdı inan.1 sene öncesinde kızların okulu sayesinde kesişen yollarımız dilerim ki bundan sonra hiç ayrılmasın.kızlar çok iyi iki birer bıdık oldular ama şahsım adına banada ne büyük faydaları oldu farkında olmadan...berilice doğupta ben iş hayatına veda ettiğimden bu yana epey bir uzaklaşmıştım bişeyler yazmaktan iyiki sen bana bu konuyu açıp bunları anlattın...iyiki bana yol gösterip yardımcı oldun...kızıma çok güzel bir anı bırakmama yardımcı oldun...ve iyiki ben senin gibi bir arkadaş edindim...iyi kiler böyle uzayıp gidiyor.

 birlikte bir sürü etkinliğe katılıp güldük , ağladık , eğlendik , ıslandık...hepsi o kadar güzeldi ki anlatamam.bundan sonrada hayatımda hep ol lütfen seni seviyorum ( fazla romantik oldu kanımca )


2 yorum:

  1. canım seni çok seviyorum
    beriliçe yi deeeeee
    nice bol yağömurlu güneşli aktivitelere çok çok mutlu oldum....

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun blogunuz. Aramıza hoşgeldiniz.

    YanıtlaSil